پشتیبانی نرم افزار حسابداری
یکی از مهمترین قسمت های پازل انتخاب نرم افزار حسابداری این است که شرکت تولید کننده چه نوع پشتیبانی را ارائه می دهد .
انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب با مشورت یک مشاور کارآزموده بسیار مهم است . اما اگر مشکلی در کارها پیش آید چه؟ با چه کسی تماس می گیرید ؟ با مشاوری که در انتخاب نرم افزار به شما مشاوره داده یا شرکتی که نرم افزار را از آنها خریده اید؟
چند نمونه از سوالاتی که قبل از خرید باید از فروشنده نرم افزار پرسید:
1- نحوه دسترسی به گروه پشتیبانی چگونه است ؟
اگر یک مشکل نرم افزاری داشته باشید ، شاید نخواهید تا روز بعد منتظر بمانید تا مشکل نرم افزار حسابداری حل شود . مشکل از سخت افزار ، نرم افزار یا پایگاه داده باشد، باید هر چه سریعتر برطرف شود ، مخصوصا، هنگامیکه مشکل در زمان های بحرانی و مهم اتفاق می افتد .
2- مشکلات چگونه حل می شوند ؟ از طریق گذاشتن تیکت و پیام، تلفن یا ریموت ؟
گاهی دادن پیام از طریق ارسال تیکت یا صحبت کردن با کارشناسان پشتیبانی کافی نیست و نیاز به اتصال سریع کارشناس به سیستم شما وجود دارد . توانایی پشتیبانی توسط یک کارشناس از طریق خدمات ریموت برای حل مشکل بسیار مفید تر و کم استرس تر از توضیح دادن مشکل از طریق تلفن یا ارسال تیکت است.
3- آیا کارشناسان پشتیبانی شرکت نرم افزار حسابداری به تمام قسمت های نرم افزار آگاهی و تسلط دارند ؟
آگر از نرم افزار حسابداری یکپارچه استفاده می کنید ، اطمینان حاصل کنید که کارشناسان نرم افزار به تمام قسمت های نرم افزار مالی تسلط دارند . شناختن کارشناسان و سطح مسئولیت آن کارشناس می تواند کمک کند . وجود کارشناسان خبره و آموزش دیده بسیار مفیدتر از کارشناسی است که تنها سعی در حل مشکل شما می کند .
سخن آخر
در بیشتر موارد ، پشتیبانی نرم افزار حسابداری به اندازه نرم افزار و امکانات آن ارزش دارد . بدون حمایت مکرر، نرم افزار بازده مورد انتظار شما را نخواهد داشت . این مورد قطعی است شرکت ارائه دهنده نرم افزار مانسب شرکتی است که به آسانی در دسترس باشد و پشتیبانی شفاف و سریعی دارد .
پیمایش به بالا